Sittin here stuck on stupid, tryna figure out

Yo, vad är det med er människor? Varför vill ni se fel och kommentera det, istället för att se något positivt och kommentera det istället? Det är det enda som händer, är det något man hör och ser så är det: "Åh, så dåligt!", "Det där var inte bra!", "Oj, jag trodde den skulle vara död för länge sen" etc. När man egentligen vill höra: "Åh, så bra!", "Fan, det där var grymt!", "Oj, lever den? Fan vad kul att se!" etc. Är det så ni är? Vill ni bara det värsta om någon annan, för att ni ska verka bättre?

Låt bli att bry er om det är så jävla dåligt, vänta tills någon frågar istället. Då kanske dem vill höra sanningen, annars skulle dem inte ha frågat. Rätta mig?

När det dyker upp något coolt, så är alla knäpptysta, är det av avund eller? Jag ser det överallt. Men så fort det är fel, ful, något negativt överhuvudtaget, då vaknar hela världen. Inte så himla konstigt att det alltid är tjafs, bråk och Buddha vet vad. Som när folk är ute och festar, de letar upp dem värsta för att hitta något negativt och skapa onödiga och bråkiga situationer, istället för att leta upp personer de kanske kan digga och försöka bli polare med dem istället. Något är ju helt vrickat i denna värld. Förstår fan hälften av folkets depression.

Hehe, ville bara skriva av mig efter att ha läst lite saker efter lite zappande av hemsidor och musklickningar. Som sagt, ingen bryr sig ändå, förutom om sig själva. Så detta är bortglömt, visst? Peace out, AsianTown för min del. Kanske ses i minglet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0