TOP from the side

Jag har inte riktigt gillat TOPs hår sedan han gjorde det platinablont och klippt det så som han har det. Men tydligen har jag även missat hur det ser ut från sidan. För framifrån har han sett ut som Frankenstein, i och med att huvudet har sett gigantiskt ut för att håret har varit klippt på ett sätt att det har sett brett ut. Om han hade avsmalnat det lite och rakat högre upp, hade det varit primadonna, som mitt hår var ;). Dock så är denna bild jävligt snygg. Det kan bero på att den är svartvit, hans kostym (för kostym är det enda han bör bära), hans två jack i ögonbrynet och håret råkar se jävligt ruffsigt och mjukt ut, som mitt alltid gör (när jag har hår).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0