A man grows most tired while standing still.

Yo. Läget?
Fett?

Nej. Hej! Vad skulle ni vilja se/läsa här på min kära blogg? Man vet ju inte vad ni gillar när ni är så blyga och tystlåtna. Blogglista hade varit kul, men alla kör på en och samma. Synd att det inte finns fler serverade. Lite tråkigt att sitta och pyssla ihop en egen, för att sedan skriva om det. Det bästa vore om ni kom upp med något.

Men jag antar att ni inte är så intresserade, men ni besöker min blogg ändå av ren rutin. Rätta mig? För jag känner samma sak när det gäller vissa bloggar. Jag har nämligen några bloggar som ligger på min webbläsare, som alltid dyker upp när jag scrollar och per automatik klickar jag på dem och stänger lika fort. Jag kanske är en av dem för er.

Aja, dags för lite ägg och mackor till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0