Everything has a reason.

Vilket klantarsel man är! Jag kommer hädanefter aldrig mer att äta mat när jag har kläder på mig. Varenda gång (känns det som) jag äter, sitter maten på både byxor och tröja. Det spelar ingen roll alltså. Antingen hoppar jag kläderna eller så blir det förkläde. Men på något vänster kommer jag förmodligen ändå att lägga in maten bakom förklädet. Jag förstår inte hur jag lyckas. Jag är som ett barn i en pojkes kropp. Inte så himla konstigt att barn stirrar på mig, som om vi vore på samma nivå och förstod varandra bättre än någonsin. Lyckost mitt barn.

Annars måste jag erkänna att jag aldrig har sett någon så seg hemsida i hela mitt liv som blogg på senaste. Det är som att köra bil på 70-väg bakom en jävla traktor. Man kommer aldrig fram! Vad är det som händer egentligen? 2012 eller? Alla länder verkar göra uppror nu, så strax innan 2013, kommer vi att skjuta ned varandra. Det skulle inte förvåna mig ett dugg.


Kommentarer
Postat av: Emelie TD Nguyen

lyckat!

2011-01-30 @ 23:44:45
URL: http://thuyduyen.blogg.se/
Postat av: Simona

ha ha

2011-02-02 @ 18:50:58
URL: http://gozziplady.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0