Fucked up, fucked down and all in for dead.


Kralliga killen in da house. Har gjort en fet huskur. Satt som en munk, halvnaken och svettades mer än Niagarafallen. Av min kroppsvätska skulle jag kunna skapa en sjö, men jag stoppade det innan det skulle bli verklighet. Tur var väl det. Med min nuvarande styrka och kraft hade jag drunknat även om sjöytan endast hade nått upp till nageln av stortån.

Hur som haver, detta är verkligheten av Tarre. Sådan vacker syn, kan man motstå det? Alla som äger en svärd i nanostorlek, får hemskt gärna komma och hälsa på för att hugga ned viruset inom mig. Välkomna.

Kommentarer
Postat av: khadija

evarfor du har den så den? änte tillåten den HARAM HARAM YA ALLAH HARAM :@ :@

2011-01-24 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0