I am a hopeless romantic and I love to spoil my girlfriends.

Fan vad hemskt. Ni måste verkligen har tröttnat på mig. Det är outfitbilder varje jävla dag. Jag mår nästan dålig av bara tanken, som spyan jag såg på bussen idag. Vilken stank.

Bara för att jag är så tråkig skall jag berätta om en oerhört snål idiot till kvinna som jag fick syn på när jag skulle luncha med min syster. Först och främst kommer den idioten fram och tränger sig före mig och syster i kön. Hur nonchalant är inte det? När det väl är hennes tur i kön, slänger hon fram sitt smutsiga betalkort och börjar med: "Egentligen skulle jag bara vilja betala halva priset för buffén till mitt barn, för hon äter så lite, men det är struntsamma." Med en röst som om hon skulle begå självmord om hon var tvungen att betala hela priset för det. Alltså, hallå, du har två barn! Hon fick hur som helst betala halva priset för att hon i kassan ville vara snäll. Då sken hon upp som om hon hade blivit penetrerad för första gången på trettioelva år. När det väl är betalat, går hon minst tre omgångar runt buffén åt sitt barn, alltså minst tre portioner åt den ungen. Vilken jävla idiot till mamma. Man blir så jävla sur när man ser sånt. Snåla fanskap. Hatar folk som spelar teater. Ät inte på restaurang om du inte vill betala för maten.

Nu fick ni er lite att läsa. Men bara lite. Hade kunnat skriva några A4 om detta. Men min hälsa är inte på 110% än. Vill ha lite kraft kvar efter detta inlägg. På återseende mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0