Oh yes, I said it, I said it, I said it because I can.

Vad skönt. Jag plockade ut hälften av mina brallor ur garderoben alldeles nyss (som skall skickas med till Vietnam innan kinesiskt nyår). Ja, det var hälften, om inte mer än hälften. Sjukt va? Kan ni tänka er vad mycket kläder jag egentligen har? Men det som ligger kvar är brallor jag alltid kommer kunna ha. Perfekt. Så det skall vara. Innan var det så många brallor att dem kom åt mina skjortor och kavajer som hänger ovan, att dem hängdes dubbelvikt för att kunna få plats där. Jag länsade lite på tröjorna också, som jag flyttade in istället. Och jeansen har jag på utsidan. Fint. Trevligt. Ni skall även få smaka på hur jag har sett ut idag, ofixad och fräsch. Jag funderar på att trimma huvudet. Men frågan är om jag vill att utväxten skall synas, eller om jag skall vänta med det tills nästa färgning? Jag får nog vila på saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0