God must have spent a little more time on you


Sicken härlig dag! Onekligen. Hela dagen har jag utnyttjat min lediga dag med att vara i solen så mycket som möjligt. Jag har påbörjat min tredje bok som ligger på lager, vilket har sina konsekvenser; man måste ju slutföra de också. Frågan är när det kommer att ske. Visserligen har jag varit väldigt trött idag (för att jag behövde tömma min kissblåsa som fyllts med veckans alla vätskor, kändes det som, oerhört tidigt på morgonen), men har sysselsatt mig med allt som går att sysselsätta sig med. Jag lär ha tagit igen senaste halvåret. Jag vill sova extra gott inatt och då får jag väl lida lite under dagen. Det är ingen fara, det blir värt det.

Skynda att älska.

Kommentarer
Postat av: tobias sikström

God natt!

2011-07-23 @ 23:52:46
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0