Mardrömsjobbet


Nyvaken och snygg va? Jag har sovit som en stock inatt och bevisat på mitt tålamod. Jag drömde om den värsta kunden och det värsta som kan hända i kassan. Han hade diverse sjukdomar som ingen skulle märka av så länge han inte öppnar käften och behöver visa sin vilja igenom. Han stod och gapa och stoja som man gör på marknaden fast på ett okontrollerbart och aggressivt sätt. Det var hemskt. Han såg inte skillnad på persikor och äpplen. Det var jag som fick skiten, samt de resterande kunderna. Det är sånt jag fruktar mest, men jag blir stark av det. Aldrig tidigare har jag haft en och samma dröm så länge under en och samma natt. Det var som en labyrint jag försökte ta mig ut ur. Jag kände mig som en försökskanin. Det var som att någon tog tag i min magsäck och bara klämde till med styrka av Bruce Lee. Men nu mår jag bra. Jag är förberedd. Jag är redo. Kom och utmana mig bara.

Ses på City Gross i Bromma. 9.15 - 15 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0