"Är det dags eller?"

Här sitter man och steker i syrrans solbrillor under sitt tak som i sin tur är under en annans tak (ett annat tak, du bestämmer själv vilka ord du vill välja) osvosv, som i sin tur ligger under svarta moln. Typiskt svenskt sommar, det är bara att njuta. Jag har precis lagat frukost åt mig och syrran efter ett besök på Willys för att inhandla lite sommarlovskäk. Dock är det the end av mitt sommarlov inom kort, så jag passade på att ringa närmaste gymmet för att kolla kortpris och sådant ifall jag skulle få för mig att börja träna lite smått och gott. Det är väl dags tycker jag.
Som när jag gick förbi en vacker flicka som stod vid sitt stånd med massa abonnemang och mobiltelefoner, då hon gav mig den där sexiga blicken (som alla killar vill ha) och frågade om det var dags. Jag tyckte det var dags, men inte för en mobiltelefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0