Några hjärnceller, bara några

Det vart några timmar senare inatt än vad jag hade planerat. Jag känner redan nu (precis nyvaken) rätt dåsig (på ett annat sätt) och att jag idag kommer att ligga några hjärnceller efter. Riktigt illa mina vänner. Och mina 10 timmar på City Gross (Bromma), kommer ta kol på mig. Kom och underhåll mig, från 12-22, vad skall jag annars göra? Jag har redan gett upp av tanken att stå där och hälsa på otrevliga människor som har fått solsting. Vädret verkar dock ingen höjdare idag och det är väl bara bra för min del, då jag ändå inte skulle få njuta av vädret (om den var bra dvs).

Jag vet inte vad jag har hunnit skriva, men jag går och lägger mig en timme till. Godmorgon, goodmooooorgoon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0