Hiss eller diss?

Hissa eller dissa gubbmodet? Vad tycker ni? Är gubbmode något för er eller är det bara för gubbar? Jag själv anser att det är alldeles för gubbigt, dock må jag ha en lång trench coat som påminner väldigt mycket om gubbar med jackor långa till skorna. Som tur gör inte den hela outfiten, för allt annat spelar in också. Däremot finns det jävligt många coola grabbar i Sverige som klär sig riktigt grymt i gubbmodet. De förtjänar några hypes av mig. Men usch, dubbelknäppt kavaj på en kort kille som jag, känns för, för, föööör gammalmodigt. Om man skulle tröttna på att ha den knäppt, då går man runt som en jävla tjockis istället. Det ser väldigt flummigt ut när en dubbelknäppt kort "jacka" är öppnad. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0