I'm watching you!


Hej mina vänner. Jag håller koll på er. Ni börjar dra iväg igen. Eller är det jag som drar iväg? Det är nog jag, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Hur mår ni? Är allt lika fint som vädret, fast från insidan? Där ute blåser det oerhört mycket, väldigt lätthänt att man blir lurad till sjukan. Så akta er för det. Snart kommer väl våren på riktigt och jag är inne på min sista kurs för denna termin om jag nu minns rätt.

Annars då? Vad har ni gjort på sistone? Kan ni inte dra en berättelse för mig? Själv har jag inte alls gjort mycket, i alla fall av vad jag minns, så verkar det inte vara mycket förutom att ha dragit till föreläsningar. Det har inte blivit så många bilder på sistone heller. Solly mina grabbar. Ingen inspiration från min sida. Har dock inte varit så insatt i vad jag har haft på mig. Någon skjorta och hoodie på det, väldigt avslappnat men inte för avslappnat, testa det och säg vad ni tycker. Jag gillar det. Lite ungdomligt skoluniformigt, om man kan kalla det så.

Det kommer väl någon outfitbild så småningom skall ni se. Jag saknar era åsikter. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0