Look at me and tell me what you see

Se som jag ser ut. Finklädd och hela kittet, inte för att jag ska på möte, utan för att jag ska lura betraktarnas ögon. Sjuk och förkyld som jag är, är mer än halva ansiktet svullet som nybotoxad. Man kan typ inte bli fulare än jag i detta stadie. Jag har sådär halvt långt rakat hår nu, då morgonfrillan börjar ta form och det syns om man har duschat eller ej. Samtidigt är man svullen av sjuka och kan inte ens le normalt för att man inte orkar. Även om jag nu har duschat och håret spretar jämnt åt alla håll, så måste jag klä mig lite propert för att se någorlunda fräsch ut. Annars kan jag lika gärna gå med min bindel för munnen med en döskalle på och visa att jag är farlig att vistas i närheten av. Det kanske vore justast mot alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0