Semestern över om några timmar

Snart är semestern över med ett tragiskt slut genom att se på Social Network (Facebook-filmen). Filmen var ingen höjdare måste jag erkänna, men en del sanning ligger det i den filmen. Många av folkets sanna jag dyker fram tack vare Facebook. Hur som haver börjar en ny vecka imorgon, så anslagstavlan måste uppdateras. Jag undrar om de där så stillsamma nallarna bör få ett nytt hem? De bara är där ändå. Den där burken längst ned till höger behöver uppdateras känner jag. Hockeyklubban skall inte bara vara till försvar, den ska börja motivera mig till träning, likaså gäller gitarren. Flaskorna skall vi inte ens tala om. Godnatt semesterna, godmorgon ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0