Snabb och nyttig mat för en lat häst på tom mage?

Här sitter jag och stupar alldeles strax av hunger. Bortskämd som jag är har jag inte lärt mig att laga någon vettig maträtt, som mättar förfärligt att maten innan måste komma ut omedelbums. Ni förstår mitt scenario. Eller? Jo, ni skall komma upp med tips om galet snabba och mättande maträtter för Mr. Asian Iceland. Och nej, jag vill inte äta mig 10 kg tyngre på en måltid. Nå? Ingen Gyllene Fågel-snabbmat eller runda brödmat direkt från hårets rastaurang. Go, go, go.. Första 10 får en kram eller en glass!

Kommentarer
Postat av: Xia

Hmm... Det finns färdig pannkakssmet att köpa i affären.. dock mjölkfri men det överlever du väl (plus det e nyttigare än vanlig hehe)... det borde väl t o m du orka göra lol.

Annars... lax med potatismos? bara köpa lax, steka, skära potatis i mindre bitar, kokar snabbt, mosa ihop med mjölk/grädde, smör och krydda... Gud det finns ju så hysteriskt mycket mat som går snabbt och är nyttigt, både svennemat och annan.. bakläxa på herrn!

2011-03-07 @ 18:07:44
URL: http://foodislife.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Vad är det för systemkamera du använder om man får fråga? =)Kram

2011-03-15 @ 10:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0