Surkärring med hund

Idag på vägen hem från en kär vän hamnade jag bakom ett par ungdomar som körde en liten Volkswagen. Som skitunge älskar man ju att tänja lite på gränserna och trycka lite på gasen, det har väl ingen missat? Just då kommer det en kärring med sin jävla hund och ska gå över när hon ser att bilen kör i en jädrans fart. Med hennes reaktion hade bilen redan swischat förbi innan hon ens hann märka något. Och när hon väl uppmärksammar situationen blir hon riktigt upprörd och omedvetet ställer sig mitt på vägen och gestikulerar och viftar mot bilen som är typ 100 meter bort, för att visa sina aggressioner och vad hon tyckte om det som hände. Då står jag där och väntar 15 sek, som känns som eviga 2 timmar. Nödvändigt.

Här bjuds det på ännu en surkärring. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: elina

men du får ju kolla om det är någon som ska över vägen xD kanske inte så kul och köra på någon precis..

2011-05-14 @ 03:07:40
Postat av: Tarre

Elina: Det var inte jag som körde som en dåre, det var några ungdomar framför mig.

2011-05-14 @ 08:49:51
URL: http://toan.blogg.se/
Postat av: elina

svar: HAHA, ja jag läser alltid fel.

2011-05-16 @ 00:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0