Paranormal Activity 3

Zup? Kom just hem från bion. Satans komedi fick man se. Paranormal Activity. Jag vet inte om jag mår illa på grund av filmen just nu eller på grund av att jag är bajsnödig. Hur som haver är det inte gött oavsett. Vilken jävla film, kan inte sluta tänka på det just nu. Alla mina mardrömmar jag någonsin haft kommer att samlas till en och samma idag. Förhoppningsvis inte.

Jag förstår inte. Varför tittar man på skräck egentligen? Det ger men för livet. Som tur är görs inte många bra skräckfilmer, eller läskiga. Eller så är det bara jag som är hater och sjukt känslig gällande vissa områden. Men i alla fall, tung film. Värt att once-in-a-life-time-se filmen. Blink blink.

I övrigt tror jag att jag gjorde det bästa valet någonsin idag, att ta bilen in och hem. Gick satans fort. Väl framme vågade jag inte titta upp bland lägenheterna i hopp om att missa allt som kan tänkas vara äckligt eller stötande, eller lite mera men och tankar för livet.

Sammanfattningsvis kan jag väl säga att filmen skrämde bort stjärten av mig, synd att den inte skrämde iväg bajskorvarna också. I övrigt mycket fin film. Ni får gärna göra mig sällskap inatt. Puss. Nu ska jag släppa lös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0