Tuppelur

Haj haj.

Sinnessjukt trött idag. Inte så konstigt med tanke på att jag gick upp extra tidigt för att köra syrran till högskoleprovet. Världens snällaste brorsa? Jag förtjänar diplom om inte mer. Så just nu gör jag inte så mycket mer än att jag alldeles strax kommer att falla pladask in i sömnen.

Senare idag tänkte jag dra mig till Lava Streetdance Festival i Kulturhuset. Ska bli jädrans soft att se folk dansa. Häng på vetja! Förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta med mig kameran för att eventuellt kunna få med mig några härliga minnen hem. Vi får se. Ska nog ta en tuppelur, så jag orkar med kvällen. Vi hörs när vi hörs liksom. Ja, LIKSOM! Eller så syns vi helt enkelt där. Pusselur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0