I just can't stop

Hej Toan-älskare. Vet ni vad jag har hittat på idag? Jag har haft en håll-käften go shoppingdag. Det blir nog sista på ett bra tag kan jag tänka mig. Tänka kan man, men göra är inte lika enkelt. Men jag ska försöka hålla ett löfte. Nej, inga löften som man inte kan hålla va? Nej, inget sånt. I övrigt har jag spelat Fifa 12 för första gången och det var för jebla kul! Samt har hunnit fundera över vad jag ska göra med hälften av mina jackor jag har. Jag har beslutat mig för att sälja, men vart vet jag inte än. Kanske här. Nu måste jag dra mig, ses i rampljuset. Not.


Kommentarer
Postat av: - nina

sv: nee, tyvärr så tillhör den inte mig :(

2011-10-01 @ 02:26:05
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0