Workout

Det har gått alldeles för lång tid sedan jag tränade sist. Jag känner mig klen som en vandrande pinne. Skulle någon lägga något på mig, så välter jag. Vad ska jag göra, orkar inte ta mig till gymmet längre, känns alldeles för långt bort även om det tar 2 min med bilen. Men bilen står inte heller utanför dörren, jag får gå igenom hela parkeringen innan jag kommer fram. Jobbigt! I-landsproblem-killen. Och jag vägrar att springa eller gå dit! Tar minst kvarten att ta sig fram i denna kyla. Cykla är bara att glömma. Dessutom drar jag snart till Australien och då känns det sjukt ovärt att ta upp gymmet när man ändå drar när man väl har börjat komma igång. Jag får väl köra kroppsvikt tills vidare, kanske det hjälper mig på traven tills jag har hemmastadgat mig därborta.

Kommentarer
Postat av: Cuong Le

Är mjukisarna från Acne eller Diesel? Provat de från Acne, satt riktigt snyggt, dock endast i grå och nyansen var för ljus för min smak :/

2012-01-21 @ 17:34:40
URL: http://onelifelefttolive.blogg.se/
Postat av: Cuong Le

Svar: Like I thought, sjukt snygga detaljer. You're rockin' 'em!

2012-01-24 @ 14:47:32
URL: http://onelifelefttolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0