Bedtime: nearly three hours now

God natt mina vänner. Är ni vakna? I Sverige är ni förmodligen det. Men kan ni tänka er att 96% av Australiens befolkning sover just nu? Och jag är en av de få som inte kan somna av någon underlig anledning. Det är en gnutta, en ytterst liten gnutta, irriterande. Men det är marginellt, om en partikel skulle sätta sig på motsatta sidan av irritation så skulle jag inte alls vara irriterad, så lite handlar det om.

Det är tur att man underhålls av en person, som första kvartalet av året var en del om inte hela ens vardag. Mycket trevligt. Det är inte varje dag man ler över chatt här inte. En nypa saknad, eller en näve.. okej, en famn-stor saknad av detta. Lite nostalgi uppstår och minnen pusslas ihop. Dock är hon så förbaskat snabb på att svara att mina ögon vill pensionera sig. Vi säger god natt igen. Var hälsad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0