Retard - tard - pretard

She's all fking tards you can imagine.

Fan vad dum jävla brud man jobbar med. Förstå mig rätt, jag har alltid tyckt tjejer är kloka och goa. Men denna unga dam är nog den längsta, klumpigaste, trögaste och slöaste dumschacken till brud jag har stött på. Hon förstår varken ut eller in. Hon har jobbat i tre veckor, typ lika länge som jag och jag måste dirigera henne vart hon än ska gå, röra sig, titta eller göra för att hjärnan ska aktivera. Annars står hon där som en fåntratt stor som Mount Everest och tittar runt på mjölpartiklarna som far och flyger runt. Det är förbaskat jävla pinsamt. Trodde aldrig jag skulle börja hata, men det kokar något så oerhört inom mig när jag ser eller tänker på henne. Tur att hon inte vandrar i min hjärna allt för ofta då.

Kan ni tänka er att en kille gör ett tjej-jobb mycket bättre än en tjej? Nej, det finns inte ens i registret. Det funkar inte så, och ja det finns "kill- och tjej-jobb" (mer eller mindre)! Åhh så duuuum. Man kan inte sona en sådan kreatur. Det är bara chop och gone med sådana.

Hon påstår sig ha spelat basket, vilket jag kan tänka mig med hennes längd. Men!! Vart fan är strategin? Vart är logiken? Det finns ingenting där bakom. Hon kan ju aldrig ha förstått sig på spelet fullständigt eller vilken korg som tillhörde hennes lag, eller vilka spelare som vara hennes kollegor.

Ursäkta mig, nu måste jag tillbaka med ett leende på läpparna för att samarbeta med detta ståtliga stolpskott. Wish me luck, I'll need it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaah, joke!

2012-09-17 @ 17:46:21
URL: http://traangle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0