Easy sick man

Det känns som jag blir sjuk var och varannan dag. Jag måste ha tappat mitt immunförsvar någonstans på vägen. Ena stunden kallsvettas jag, andra stunden skulle jag kunna bestiga Mount Snöhög och sedan vet jag inte var jag är. Det är konstigt med tanke på att jag sover tillräckligt med timmar tycker jag, jag äter mer än vad jag brukar känns det som, jag dricker mer vatten än vad jag dricker under somrarna. Bakterierna kan väl inte springa runt här och göra mig sjuk lite när dem känner för att attackera? Eller.. kan dem? Försvinner dem inte efter ett tag, eller gömmer dem sig bakom superman strumpan i garderoben? Hur länge lever dem egentligen? *Suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0