En natt till

Vi har bott här i 16 år eller vad det är. Nästkommande natt blir den sista natten. Vad skönt det kommer att bli. Nya väggar att hålla hemligheter emellan och nya garderober att lägga in nya skelett i.

Jag somnade fem timmar igår kväll tidigare än vanligt, dels för att jag kände att jag började bli sjuk igen och dels för att jag skulle ha energi nog för idag. Men nu ligger man här 03.42 tankspridd och med en lätt huvudvärk försöker planera dagens timmar så effektivt som möjligt. Känslan påminner litegrann om när man ska på en långresa, man vill inte missa något. Dock kan man inte glömma mycket vid en flytt, så länge rummen är tömda bör det mesta vara med. Problemet kan jag tänka mig är att man inte har någon koll på vart allt egentligen hamnar efteråt. Hellre packa ned än att packa upp. Det får helgen avgöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0