Klen eller svag

Vad har skett här? Från ingenstans skakar min vänstra arm som en vibrator i ögonblicket jag tar tag i något. Kan bero på att jag sovit lite, kan bero på att jag äter en gång om dagen, kan bero på att det inte finns energi kvar. Jag vet inte. Vad ska jag göra? Jag tog fram mina vikter idag och började träna lite, kan bero på det. Styrkan är borta. Kanske. Vem vet? Det återstår att se, jag ska försöka sova tidigare idag och vakna när jag vaknar utan att behöva höra något tjut från mobilen. Jag får orgasm av tanken.

Detta har aldrig hänt förr och jag blir supernojig. Speciellt när jag håller upp Ps3-kontrollen och försöker pressa mot en riktning. Hjälp! Det blev nästan läskigt, ni vet. Som att det skulle vara ett jordskalv som du inte kan hantera. Det leder från vänstra armen, via handkontrollen och över till andra armen. Sitter där och kämpar in i det sista för att komma in i målgården och få chansen att göra mål för att få stopp på det. Men nej, det är som att jag har suttit uppe i Nordpolen längre än jag anat och skakat ihjäl mig att jag har det som vana. Läskigt, va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0